Forum www.keepawaymoddgroup2.fora.pl Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 wpisy w dzienniku Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
tyfus
Administrator



Dołączył: 20 Sty 2008
Posty: 33 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 19:11, 03 Lut 2008 Powrót do góry

Tutek o dodawaniu wpisów w dzienniku.

Najpierw należy znaleźć folder „\_Work\Data\Scripts\Content\Story”, a w nim plik o naziwe „Log_Constants.D”. Szukamy przykładowej linii np.

CODE
const string CH1_MordragKO = "Zadanie od Thorusa";


Kopiujemy ją i wklejamy pod nią (oczywiście zmieniając podane poniżej wartości).

CODE
const string INSTANCE_WPISU = "TYTUŁ_WPISU";


Teraz trzeba zapisać plik i przejść do treści wpisu. W tym celu wchodzimy w folder „\_Work\Data\Scripts\Content\Story\MISSIONS” i wybieramy sobie jakiś dialog. Jak już wybrałeś dialog, to zdecyduj, kiedy chcesz, aby wpis się pojawił. Jak już wybierzesz, to dopisz takie coś:

CODE
INSTANCE_OPCJI_DIALOGOWEJ = LOG_RUNNING;

Log_CreateTopic(INSTANCE_WPISU, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus(INSTANCE_WPISU, LOG_RUNNING);
B_LogEntry( INSTANCE_WPISU, "TREŚĆ WPISU");


UWAGA – należy to wpisać po skrypcie rozmowy, np.:

CODE
AI_Output (other, self,"DIA_Darmon_Zutaten_KOTZ_15_00"); //Ruda jest potrzebna każdemu. Nie pomogę ci.
AI_Output (self, other,"DIA_Darmon_Zutaten_KOTZ_01_01"); //Pomyśl! Na pewno ci się to opłaci.
AI_Output (other, self,"DIA_Darmon_Zutaten_KOTZ_15_02"); //Nie jestem pewien. 150 bryłek rudy to kupa kasy.
AI_Output (self, other,"DIA_Darmon_Zutaten_KOTZ_01_03"); //Mam tu taką zbroję. Magiczna. Podejrzewam, że przyda ci się.
AI_Output (other, self,"DIA_Darmon_Zutaten_KOTZ_15_04"); //Dobra. Zrobię to.


Ale przed znakiem „};”.

Przykładowy wpis:

CODE
AI_Output (other, self,"DIA_Darmon_Zutaten_KOTZ_15_00"); //Ruda jest potrzebna każdemu. Nie pomogę ci.
AI_Output (self, other,"DIA_Darmon_Zutaten_KOTZ_01_01"); //Pomyśl! Na pewno ci się to opłaci.
AI_Output (other, self,"DIA_Darmon_Zutaten_KOTZ_15_02"); //Nie jestem pewien. 150 bryłek rudy to kupa kasy.
AI_Output (self, other,"DIA_Darmon_Zutaten_KOTZ_01_03"); //Mam tu taką zbroję. Magiczna. Podejrzewam, że przyda ci się.
AI_Output (other, self,"DIA_Darmon_Zutaten_KOTZ_15_04"); //Dobra. Zrobię to.
Darmon_Zutaten = LOG_RUNNING;

Log_CreateTopic(CH1_Darmonquest, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus(CH1_Darmonquest, LOG_RUNNING);
B_LogEntry( CH1_Darmonquest, "Darmon, Mag Czarnego Ognia poprosił mnie, abym przyniósł mu 150 bryłek rudy. Mówi, że dostanę za to magiczną zbroję.");
};


Potem trzeba zapisać skrypt i zreparsować skrypty.






tutorial by DEKSTER17


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)